Discovery reklāmas mērķi

Google ir informējis digitālās reklāmas aģentūras un citas personas (Google AdWords reklamēšanas lietotājus), ka no 2021. gada 1. jūlijs GMail reklāma (VPS) vairs nedarbosies. Šis reklāmas veids tika mainīts vismaz vairākas reizes – reklāmas formāti, mērķauditorijas atlases metodes utt. Viens no efektīvākajiem rīkiem bija spēja reklamēties domēnu sarakstā (piemēram, ievadot konkurentu vai potenciālo klientu domēnus), un vēl viens efektīvs reklamēšanas veids bija mērķauditorijas atlase pēc atslēgvārdiem. Sākot ar 2021. gada vidu, GMail reklāmas kampaņas vairs nedrīkstēs izmantot. Kas to aizstās?

Atklāšanas reklāma – jauna, aizstās veco reklāmas veidu

Reklāmas atklāšanas veids jau ir pieejams. Šī reklāmas metode ietver visu – GMail reklāma, YouTube reklāma, sociālie tīkli utt. Šķiet, ka Google sper soļus tuvāk Facebook reklāmas stratēģijai, kur reklāmas platforma apkopo lielākās daļas lietotāju datus un intereses, “uztver” cilvēka nodomus. vajadzībām, un pēc tam piegādā atbilstošu reklāmu no adaptīvā formāta. Citiem vārdiem sakot, neatkarīgi no tā, kur patērētājs pārlūko vai ko vēlas, reklāmai vajadzētu sasniegt šo lietotāju jebkur un ar precīzu ziņojumu, atbilstoši lietotāja vajadzībām. Ceļojums virzās uz precīzāku personalizēšanu reklāmā.

Reklāmas mērķi

Galvenās Discovery reklamēšanas priekšrocības:
– Viena reklāma – pielāgojas visiem reklāmas tīkliem (pēc lieluma un formātiem).
– Reklāma tiks pamanīta sociālajos tīklos, videoklipos, e-pasta vēstulēs, portālos un mazās vietnēs.
– Spēja pārraidīt par neierobežotu vai fiksētu reklāmguvumu cenu.
– Reklāmas mērķi – pārdošanas veicināšana, potenciālo klientu ģenerēšana, zīmola atpazīstamība.
– Mērķauditorijas (pielāgots nolūks, atkārtots mārketings, hobijs un citi saraksti).

Kā es varu optimizēt pakalpojumu Discovery Google reklamēšanai?

Kā es varu optimizēt savas atklāšanas kampaņas Google Ads platformā? Šis process atgādina klasiskās Google reklāmas tīkla kampaņu (GDN) un GMail optimizācijas metodes, kas joprojām ir spēkā. Pamatprincipi ir: parakstu, tekstu un attēlu rediģēšana. Dažādu auditoriju sarakstu izveidošana un rediģēšana. Piem., dažādiem atslēgvārdiem varat izveidot dažādas pielāgotas nolūka mērķauditorijas (ieteicams vismaz 10). Reklāmguvumu cenas korekcija.

Vai jaunais Google Ads rīks nozīmē efektīvāku reklamēšanu?

Daļēji jā un nē. Pārbaudīts katrā gadījumā atsevišķi. Izmantojot GMail reklamēšanu, parasti mazajiem tirgiem ir maza mērķauditorija. Tā rezultātā pakalpojumam Discovery ir ievērojami lielāka sasniedzamība (līdz 2,9 miljardiem visā pasaulē), mērķauditorija, izmantojot dažādus kanālus, un mērķtiecīgāka mērķauditorija, jo reklāmas mērķauditorijas atlases algoritms cenšas atklāt jūsu jaunos klientus, pamatojoties uz viņu esošajām vajadzībām un darbībām (sasniedzamības palielināšanās)).

How useful was this post?

Click on a heart to rate it!

Rating: 5/5. Vote count: 7.

No votes so far! Be the first to rate this post.