10 reizes efektīvāka FaceBook reklāmas stratēģija!
Vidējiem vai lieliem e-komercijas uzņēmumiem bieži ir pietiekami daudz reklāmas budžetu, lai pārbaudītu un atklātu visefektīvākās reklāmas auditorijas. FaceBook reklāma […]
Vidējiem vai lieliem e-komercijas uzņēmumiem bieži ir pietiekami daudz reklāmas budžetu, lai pārbaudītu un atklātu visefektīvākās reklāmas auditorijas. FaceBook reklāma […]
Jau vairākus gadus mārketinga speciālisti runā par mobilā mārketinga pieaugumu un mobilo tālruņu izmantošanu. Īpaši populāri bija runāt par vairāku […]
Šajā rakstā tiek apskatītas jaunās būtiskās aspekts FaceBook reklamēšanai. Kopš 2019. gada aprīļa FaceBook ir atspējojis Relevances vērtējumu un sešus citus rādītājus un to vietā ieviesis trīs jaunus rādītājus – kvalitātes rangs, interesēšanās līmeņa rangs un konversijas līmeņa rangs. Rakstā ir arī aprakstīti citi rādītāji, kas tiks atspējoti, un tiek sniegts piemērs, kas ilustrē, kā Relevances vērtējums ne vienmēr atspoguļo reālo kvalitāti.
Mazi un vidēji lieli uzņēmumi tagad izmanto tiešsaistes reklāmas. Tas ir neatņemama mārketinga daļa. Parunāsim par to, kas padara tiešsaistes […]