Fortemas 7. dzimšanas diena!
Šodien ir Fortema 7. dzimšanas diena. Tā ir zīme, ka uzņēmuma biznesa stratēģija ir ilgtspējīga, pārbaudīta laikā un uzticama. Mēs […]
Šodien ir Fortema 7. dzimšanas diena. Tā ir zīme, ka uzņēmuma biznesa stratēģija ir ilgtspējīga, pārbaudīta laikā un uzticama. Mēs […]
Google ir informējis digitālās reklāmas aģentūras un citas personas (Google AdWords reklamēšanas lietotājus), ka no 2021. gada 1. jūlijs GMail […]
Atverot sociālos tīklus, ziņu portālus: vienīgās ziņas un visa satiksme ir – korona ziņas. Būtībā tas ietekmē cilvēkus ar vājākiem […]
Šajā rakstā tiek apskatītas jaunās būtiskās aspekts FaceBook reklamēšanai. Kopš 2019. gada aprīļa FaceBook ir atspējojis Relevances vērtējumu un sešus citus rādītājus un to vietā ieviesis trīs jaunus rādītājus – kvalitātes rangs, interesēšanās līmeņa rangs un konversijas līmeņa rangs. Rakstā ir arī aprakstīti citi rādītāji, kas tiks atspējoti, un tiek sniegts piemērs, kas ilustrē, kā Relevances vērtējums ne vienmēr atspoguļo reālo kvalitāti.