Vidējiem vai lieliem e-komercijas uzņēmumiem bieži ir pietiekami daudz reklāmas budžetu, lai pārbaudītu un atklātu visefektīvākās reklāmas auditorijas. FaceBook reklāma raksturo reklāmas precizitāte un daudzveidība. Ir desmitiem un simtiem mērķauditorijas atlases variantu – apvienojot reklāmas iestatījumus. Faktiski, lai iegūtu vislabāko IA, jums ir jāizveido reklāmu kopa vai kampaņa katram variantam. Katrai auditorijai jāiegūst daļa trafika, jāapkopo statistika un pēc tam jāmēra. Tam nepieciešams liels budžets. Reāli samazināt reklāmas izmaksas var, optimizējot kampaņas budžetus (CBO Campaign Strategy).
FaceBook mārketinga stratēģija Viena no visefektīvākajām auditorijām bieži ir – Lool A Like, plus apvienojumā ar citām auditorijām. Lieliski! Bieži vien mēs zinām, ka tā ir efektīva auditorija, taču, lai izveidotu LAL (Look A Like), mums ir jābūt galvenajai auditorijai vai primāro klientu sarakstam. Tam nepieciešams liels budžets. Pieņemsim, ka jūsu e-komercijas reklāmas reklāmguvumu līmenis ir 1%. Tas nozīmē, ka no 100 reklāmas klikšķiem mēs saņemsim tikai vienu klientu un viņa e-pasta adresi. Lai izveidotu visprecīzāko un efektīvāko LAL auditoriju FaceBook reklamēšanai, nepieciešami vismaz daži simti vai tūkstoši pircēju. Kā mazais bizness var iegūt tik daudz klientu bez budžeta? Izeja ir!
Pirmkārt, jums vajadzētu izveidot atsevišķu galveno lapu, lai izplatītu kuponus. Lai iegūtu kupona kuponu vai daļēju iepirkšanās kuponu, pietiek ar to, lai ievadītu e-pastu. Parasti kuponu lapas iegūst 10 reizes vairāk kontaktu nekā iepirkšanās lapa. Tas nozīmē, ka mums būs nepieciešams līdz pat 10 reizes mazāks reklāmas budžets, lai pulcētu LAL auditoriju un veiksmīgi reklamētos ar šo LAL auditoriju!
Tas vēl nav viss! Mēs joprojām varam izveidot atsevišķus atkārtota mārketinga sarakstus un atkārtoti rādīt reklāmas vai sūtīt e-pastus, lai atgādinātu par neizmantoto kuponu. Piem. mūsu gadījumā reklāmas ziņojums, kas pamudināja iepirkties “Pēdējā dienā lietot xxxxxxx.lt 5 EUR kuponu!”
Tādā veidā ar mazu reklāmas budžetu mēs esam sasnieguši pat 10 reizes efektīvāku reklāmas atdevi! Mēs lietotājiem atgādinājām par neizmantoto reklāmas kuponu un izveidotajai LAL auditorijai piemērojām tiešu produktu reklamēšanu.
Šī stratēģija ir piemērota maziem uzņēmumiem, jaunizveidotiem uzņēmumiem vai tiem, kuri vairāk tiecas investēt FaceBook reklāmā. Tomēr šo stratēģiju nav ieteicams izmantot biznesā, kas pārdod luksusa preces, jo, piemērojot atlaižu kuponus luksusa precēm, emocionāli samazināsies preču vērtība. Šādos gadījumos jums jāizvēlas pretēja FaceBook reklāmas stratēģija. Lieliem uzņēmumiem mēs piemērojam arī pilnīgi atšķirīgas reklāmas stratēģijas.

How useful was this post?

Click on a heart to rate it!

Rating: 5/5. Vote count: 4.

No votes so far! Be the first to rate this post.