Kā palielināt pārdošanas apjomus

1. Izmēģiniet 100 aukstā zvana taktiku.

Veiciet simts auksto zvanu ciklu. Sekojiet līdzi statistikai – cik zvanu esat veicis, kāda kvalitāte (potenciālo pirkumu procents, zinātkāre, ļaunprātīgu atteikumu procents utt.). Galīgajai analīzei vajadzētu dot skaidru priekšstatu par to, kuri vārdi visvairāk saista jūsu jaunos klientus un kā runāt. Pārvariet savas bailes un izmantojiet aukstā aicinājuma pieeju. Protams, ir arī tādi pakalpojumi, kurus nodrošina trešās puses (zvanu centri).Kā palielināt pārdošanas apjomus

2. Veiciniet klientu lojalitāti.

To var izdarīt, izmantojot dažādus rīkus – atkārtotu mārketingu, lojalitātes atlaides, biļetenu abonēšanu, īpašus piedāvājumus, ekskluzīvu uzmanību, bezmaksas pasākumus…

3. Jūsu lietotāja portrets.

Skaidri norādiet lietotāju vecumu, intereses, dzīvesvietu utt. Precīzi nosakiet, ar kādām problēmām saskaras jūsu klienti un kā jūs tās risināt. Zinot savus klientus un viņu problēmas, jūs varat uzlabot savu produktu, pakalpojumu, pielāgošanās spējas un vēl vairāk uzlabot lietotāju pieredzi un gandarījumu.
Turpmāk reklāmas komunikācijā vadītājiem vai pakalpojumu sniedzējiem ir skaidri jāzina un jāpaziņo šī informācija. Piemēram, reklāmā vēstījumā galvenā uzmanība jāpievērš tam, kādas problēmas jūs risināt. Tāpat vadītājam vai vadītājam nevajadzētu koncentrēties uz nostrādātajām stundām vai sarunu skaļumu, bet gan jākoncentrējas uz pašu gala klientu un jāatrisina viņa problēmas. Tā ir uzņēmuma ilgtermiņa stratēģija, kas ļauj palielināt uzņēmuma pārdošanas apjomus.

4. Pareizā cena.

Kāda ir pareizā cena? Lētākā cena? Dārgākā cena? Vidēji? Patiesībā cenu noteikšana ir ļoti svarīgs faktors. Un katrs uzņēmums ievēro atšķirīgu stratēģiju. Teiksim, ja jūsu produkti un pakalpojumi ir visaugstākās kvalitātes, cenai jābūt augstai. Ja jūsu biznesa stratēģija ir pārdot pēc iespējas vairāk preču, pat ar nelielu rezervi, lai tās pēc iespējas ātrāk apkalpotu, jūsu cenai, iespējams, jābūt vidējai vai zemai. Izvēloties biznesa partneri, piemēram, reklāmas aģentūru, jums arī jāapsver savas vajadzības un attiecīgi jāizvēlas tiešsaistes reklāmas partneris.

5. Piedāvājiet kaut ko patiešām vērtīgu – bez maksas.

Šī taktika darbojas, kad jūs tirgū esat maz pazīstams, jums ir saprātīgas cenas pakalpojums, prece patērētājam, taču ļoti augsta kvalitāte. Tāpēc klientiem bez sākotnējās uzticības bieži ir bailes par dārga, bet nezināma produkta iegādi. Tāpēc viens no labākajiem rīkiem ir dot potenciālajiem klientiem kaut ko patiesi vērtīgu un pilnīgi bezmaksas. Šī būs iespēja informēt patērētājus par jūsu produkta kvalitāti un likt viņiem uzticēties jums.

6. Pārrobežu pārdošana.

Šī ir metode, kuru izmantojat, lai palielinātu vidējo iepirkumu grozu. Pieņemsim, ka jums ir tiešsaistes veikals, un vidējais lietotāja grozs ir 15 EUR. Zem preces apraksta varat parādīt saistītās preces vai citas preces, ko iegādājušies citi, kā arī vienumu, kuru pašlaik skatāt. Teiksim, ja jūs pārdodat jaunu kameru, tāpēc piedāvāsim lietotājam iegādāties papildu akumulatoru (rezerves).

7. Personalizēšana.

Ja varat automatizēt pārdošanas procesu vai arī jums ir profesionāli pārdošanas vadītāji, mēģiniet pēc iespējas personalizēt pārdošanas procesu. piem. Ja zināt, ka konkrētam klientam patīk pavadīt laiku dabā, tad ielieciet viņam savu ceļojumu aģentūras piedāvājumu – kur viņš var doties uz skaisto dabu un mierīgu atpūtas vietu, nevis uz ballītēm un naktsklubiem pludmalē. Un jo dziļāk iedziļināsities detaļās, jo dziļāk sapratīsit lietotāja vajadzības, jo efektīvāks būs personalizētais piedāvājums.
Vēl viens ļoti vienkāršs piemērs ir personalizēts dinamiskais atkārtotais mārketings .

8. Efektīva reklamēšana tiešsaistē – Google AdWords reklamēšana.

Klasisks, bet viennozīmīgi efektīvs pārdošanas veicināšanas veids ir Google reklamēšana. AdWords reklamēšana ļauj maksāt tikai tad, kad lietotājs noklikšķina uz reklāmas, vai maksāt tikai tad, kad lietotājs ir iegādājies jūsu produktu (maksājiet par jaunu klientu). Google reklamēšana ir daudz vairāk nekā reklāma Google meklēšanā. Tā ir arī GDN (Google reklāmas tīkla) reklāma, kas palīdz sasniegt klientus pat caur lielām ziņu vietnēm. Un arī spēja sasniegt jaunus klientus, izmantojot GMail vai YouTube reklāmas tīklu. Pieejamas dažādas stratēģijas un rīki, un vislabāk to darīt, ir sazināties ar profesionālu tiešsaistes reklāmas aģentūru , kas ietaupīs laiku, naudu un nesīs labus rezultātus.

9. Sociālie tīkli un reklāma.

Piemēram, Facebook, Instagram, Linkedin izliek un mērķē uz apmaksātu reklāmu.

10. Lūdziet esošo klientu ieteikumus.

Korporācijas, piemēram, dzīvības apdrošināšanas kompānijas, bieži izmanto šo pārdošanas metodi. Piemēram, parakstoties uz dzīvības apdrošināšanu, jums tiek lūgts sniegt ieteikto klientu sarakstu, kuriem dzīvības apdrošināšanas pakalpojums varētu būt būtisks. Kam varētu interesēt šis pakalpojums.

How useful was this post?

Click on a heart to rate it!

Rating: 5/5. Vote count: 6.

No votes so far! Be the first to rate this post.