Emuārs

Veiksminga 2019 gada stratēģiskā stratēģija + nekustamā īpašuma piemērs („Google Advertising“, „FaceBook“, „Bing“, informaciniai biuleteniai)!

Jau vairākus gadus mārketinga speciālisti runā par mobilā mārketinga pieaugumu un mobilo tālruņu izmantošanu. Īpaši populāri bija runāt par vairāku […]

Ziņas: 3 jaunas būtiskas aspekts FaceBook reklamēšanai

Šajā rakstā tiek apskatītas jaunās būtiskās aspekts FaceBook reklamēšanai. Kopš 2019. gada aprīļa FaceBook ir atspējojis Relevances vērtējumu un sešus citus rādītājus un to vietā ieviesis trīs jaunus rādītājus – kvalitātes rangs, interesēšanās līmeņa rangs un konversijas līmeņa rangs. Rakstā ir arī aprakstīti citi rādītāji, kas tiks atspējoti, un tiek sniegts piemērs, kas ilustrē, kā Relevances vērtējums ne vienmēr atspoguļo reālo kvalitāti.