1. Skaidrs, precīzs, augstas kvalitātes virsraksts.
Google meklēšanas reklāmkarogs ir viena no vissvarīgākajām Google AdWords reklamēšanas (tagad Google Ads) daļām. Ja iesaistat virsrakstā lietotāju, tad ir iespējams, ka lietotājs tikai izlasīs visu sludinājumu vai tā daļu un noklikšķinās uz tās. Izmantojiet atslēgvārdu un galvenē svarīgāko faktu vai priekšrocību.
2. Atslēgvārdi ir ne tikai virsrakstā, bet arī apraksta tekstā.
Obligāti tekstā, virsrakstā ir jāizmanto atslēgvārdi, kas vizuāli piesaista lietotāja uzmanību, uzlabo reklāmas kvalitātes rādītāju un samazina reklāmas izmaksas.
3. Iekļaujiet produkta / pakalpojuma priekšrocības.
Noteikti reklāmas aprakstā iekļaujiet sava pakalpojuma, produkta priekšrocības, to, ko lietotājs iegūst pēc produkta iegādes un kādu problēmu tas atrisina.
4. Rakstiet par saviem klientiem, nevis par sevi
Reklāmas tekstā “Mēs pārdodam X pakalpojumu” vietā rakstiet “Iegūstiet Y labumu, abonējot Z pakalpojumu”. Runājiet par klientiem, nevis par sevi.
5. Kas padara jūs labāku par konkurentiem?
Apskatiet, kādu tekstu jūsu Google AdWords reklamēšana izmanto jūsu konkurentiem. Pievērsiet uzmanību produktu priekšrocībām. Attīrot auditoriju, reklāmas tekstā izmantojiet labāko no citiem. Nepiespiediet to pārāk daudz, tam vajadzētu izskatīties solīdam, ētiskam un ar pareizu informāciju.
6. Uzaiciniet lietotāju uz darbību.
Pārliecinieties, ka savā reklāmā esat iekļāvis aicinājumu uz darbību. Piemēram, “Veikals tiešsaistē”, “Zvans uz konsultāciju” un citas. Vēl labāk, iekļaujiet iedrošinājumu, ierobežojot laiku – “Iepērcieties jau šodien! Izpārdošana beidzas piektdienā. ”
7. Norādiet cenu vai nē?
Daži uzņēmumi izmanto produkta cenas nepublicēšanas metodi, kuru nodrošina vadītājs, kad patērētājs sazinās. Šīs reklāmas mērķis ir saņemt pieprasījumu un veikt pārrunas ar potenciālajiem klientiem turpmākajos posmos. Tomēr, ja jūsu cena ir konkurētspējīga kvalitātes un cenas ziņā, var piemērot frāzi “Tagad produkti no XX eiro”.
8. Izmantojiet ciparus un statistiku.
Cipari, statistika, procenti – ļauj kvalitatīvi diferencēt reklāmas reklāmas. Parasti skaitļi ir spēcīgi fakti un priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. Arī skaitļi un procenti ir vizuāli pievilcīgāka teksta daļa. Tā rezultātā uzlabojas Google AdWords reklāmas reklāmu kvalitāte un samazinās reklāmas izmaksas.
9. Padomājiet par savu mērķauditoriju.
Padomājiet no savu klientu viedokļa. Ko viņi domā? Ar kādām problēmām jūs saskaras? Un kā jūsu produkts var atrisināt šīs problēmas? Reklāmu aprakstos izmantojiet šo informāciju.
10. Esiet ļoti konkrēts.
Esiet īpašs savā AdWords reklāmā un iedziļinieties situācijā. Piemēram, “AdWords apmācības vadīšana” vietā varat izmantot “5 stundu laikā iegūstiet sertifikātu un apgūstiet 3 dažādas AdWords stratēģijas!”.